Vadba za moč je ključni element za vsakogar, ki želi ohraniti zdravje, izboljšati splošno počutje in funkcionalnost do pozne starosti.

Na prijeten način vam približamo tek, kot prijetno obliko rekreacije. Učenje optimalne tehnike, primerna intenzivnost in količina treningov, bo vadečim omogočila napredek brez poškodb in bolečin. Zaradi majhnih skupin bo posvečanje posamezniku na prvem mestu.

Vadba za moč

Vadba z bremeni vključuje vaje, pri katerih delujejo mišice proti zunanji sili (uporu) z namenom/pričakovanjem povečanja moči, tonusa, mišične mase, vzdržljivosti. Za tovrstno vadbo uporabljamo proste uteži, elastike, ročke, lastno telesno težo.

NAREDITE KOSTI MOČNEJŠE
Kostna gostota se povečuje do približno 25. leta, pozneje pa počasi upada. Z rednim obremenjevanjem kosti boste dalj časa ohranjali močne kosti ter tako zmanjšali možnost za nastanek osteoporoze.

NADZORUJTE SVOJO TELESNO MASO
Več mišične mase kot imate, več energije telo porabi v enem dnevu. Z redno vadbo za moč boste tako lažje nadzorovali telesno maso oziroma dosegli svoj zastavljen shujševalni cilj.

IZBOLJŠAJTE SVOJO ZMOGLJIVOST
Močnejši kot boste, manjši napor bodo predstavljale vsakodnevne obremenitve. V starosti boste dalj časa ohranjali neodvisnost in bili sposobni skrbeti zase.

ZMANJŠAJTE BOLEČINE
Vadba z bremeni je učinkovita za lajšanje številnih kronično mišično-skeletnih bolezni, recimo težav s hrbtenico, koleni, kolki...

Tekaška vadba

Vadba je namenjena popolnim začetnikom, ki imajo željo po rekreativnem teku, izkušenj pa bolj malo ali nič. Kombinacija učenja tehnike teka, izvajanje  vadbe moči, primerna intenzivnost in količina treningov, bo vadečim omogočila napredek brez poškodb in bolečin.

Tek je eden najbolj naravnih oblik gibanja, vendar dandanes veliko ljudem predstavlja težavo. Zaradi popularnosti je število rekreativnih tekačev v zadnjem času naraslo, vendar je hkrati naraslo tudi število poškodb. Pojavijo se predvsem pri tekačih začetnikih, pri katerih je tehnika  velikokrat napačna, prisotno pa je tudi pomanjkanje moči, obremenitve na sklepe in telo pa izjemno visoke. Zato je pravilna tehnika teka ključnega pomena.

Približati tek vadečim kot obliko rekreacije.
Izboljšanje splošne telesne pripravljenosti.
Učenje in izboljšanje tehnike teka.
Preprečevanje poškodb.
Izboljšanje počutja.
Druženje.