Na prijeten način vam približamo tek, kot prijetno obliko rekreacije. Učenje optimalne tehnike, primerna intenzivnost in količina treningov, bo vadečim omogočila napredek brez poškodb in bolečin. Zaradi majhnih skupin bo posvečanje posamezniku na prvem mestu.

Tekaška vadba

Tek je eden najbolj naravnih oblik gibanja. Zaradi popularnosti je število rekreativnih tekačev v zadnjem času naraslo, vendar je hkrati naraslo tudi število poškodb. Pojavijo se predvsem pri tekačih začetnikih, pri katerih je tehnika  velikokrat napačna, prisotno pa je tudi pomanjkanje moči, obremenitve na sklepe in telo pa izjemno visoke. Zato je pravilna tehnika teka ključnega pomena.

Z vodeno tekaško vadbo, boste s pravo mero entuziazma in potrpežljivosti, začeli uživati v teku, pridobili na samozavesti, večji telesni in psihični zmogljivosti, ohranili zdrav pristop ob enem pa postali bolj odporni na stres.

Popolnim začetnikom, ki imajo željo po rekreativnem teku.
Vsem tistim, ki bi radi izboljšali tehniko teka in svojo splošno pripravljenost.

Učenje zavedanja telesa.
Učenje osnovnih gibalnih vzorcev (počep, izpadni korak, izteg kolka, itd.) in krepilnih vaj za izboljšanje splošne moči.
Učenje, popravljanje in izpopolnjevanje tekaškega koraka.

Približati tek vadečim kot obliko rekreacije.
Izboljšanje splošne telesne pripravljenosti.
Učenje in izboljšanje tehnike teka.
Preprečevanje poškodb.
Izboljšanje počutja.
Druženje.

Tanja Golja - študentka dietetike, bivša atletinja. Z željo ljudem približati gibanje, pomen gibanja in ozaveščati ljudi o pomenu ravnovesja.

Sara Mohorič - študentka kineziologije, bivša atletinja z uspehi na mednarodni ravni, gorska tekačica, osredotočena na pravilno in funkcionalno gibanje ter celostno obravnavo posameznika. Z željo povezave znanosti kineziologije, fizioterapije in psihologije.