Domov

Naredite kosti močnejše

Kostna gostota se povečuje le do približno 25. leta, pozneje pa počasi upada. Z rednim obremenjevanjem kosti boste dalj časa ohranjali močne kosti ter tako zmanjšali možnost za nastanek osteoporoze.

Nadzorujte svojo telesno maso

Več mišične mase kot imate, več energije telo porabi v dnevu. Z redno vadbo za moč boste tako lažje nadzorovali telesno maso oziroma dosegli svoj zastavljen shujševalni cilj.

Izboljšajte svojo zmogljivost

Močnejši kot boljše, manjši napor bodo predstavljale vsakodnevne obremenitve. V starosti boste tako dlje časa ohranjali neodvisnost in bili sposobni skrbeti zase.

Zmanjšajte bolečine

Vadba z bremeni je učinkovita za lajšanje številnih kronično mišično-skeletnih bolezni, recimo težav s hrbtenico, koleni …

 

 

PREDSTAVITEV

Biofit je majhen butični fitnes z varnim, zdravim in poštenim (p)osebnim pristopom.

Psihokinezioterapija ali zdrav duh v zdravem telesu

Psihokinezioterapija pomeni povezavo med psihoterapijo in kineziologijo. Kineziologija je veda o človeškem gibanju. Ukvarja se predvsem s telesno dejavnostjo posameznika, z njenim vplivom na zdravje, zmogljivost, pomaga različnim skupinam ljudi, tako aktivni kot neaktivni populaciji ter obolelim izboljšati gibalne sposobnosti in vsesplošno počutje.

Psihoterapija pa je zdravljenje s pogovorom in kakovostnim medosebnim odnosom. Pomaga ozaveščati skrite vzroke vedenjskih in čustvenih težav in njihovo postopno odpravljanje.

Bio-Fit se predstavi na 26. evropskem psihiatričnem kongresu v Nici

Od 3. do 6. marca je v Nici potekal Evropski psihiatrični kongres z naslovom Integrativen, inovativen in individualiziran pristop k duševnemu zdravju. Poslali smo abstrakt  o našem psiho -kinezioterapevtskem pristopu k motnjam hranjenja in bili sprejeti.  E-poster z naslovom When Physical Activity in Anorexia Nervosa is No More  a Part of the Problem But a Part of the Solution je vzbudil veliko zanimanja, saj smo predstavili drugačen pristop k motnjam hranjenja.  Motenje hranjenja  so dolgotrajna in za zdravljenje težje dostopna bolezen. Iščejo se različni psihoterapevtski pristopi, preizkušajo se zdravila, vključujejo se nutricisti. Izkušnje pa so pokazale, da to ni dovolj. S posterjem smo želeli prikazati naš celostni pristop.

Poster si lahko ogledate na tej povezavi.

Sicer pa … čisto potiho … Katja in Danijela sva se imeli v Nici zelo lepo, čeprav sva pridno sedeli na vseh predavanjih, ki so naju zanimala.

Poročilo iz konference: Svetla stran gibanja

Od 23. do 26. septembra smo se v Puli udeležili BSOE (Brighter Side Of Exercise) vikend športa, ki je bil del EU projekta Erazmus+šport program v organizaciji Fitnes Učilišta iz Zagreba. Glavni cilj projekt je bil vspodbuditi zavedanje o pomenu zdrave telesne aktivnosti pri zdravljenju anoreksije nervoze.  Na kongresu je sodelovalo več kot 150 udeležencev iz 14 evropskih držav. Udeleženci so bili kineziologi, fitnes trenerji, fizioterapevti, psihiatri, psihoterapevti, delovni terapevti in osebe z lastno izkušnjo motenj hranjenja (expert by experience).

Telesna aktivnost pri anoreksiji  nervozi  je simptom motnje (obsesiven prekomeren trening namenjen nižanju telesne teže), po drugi strani pa je primerna telesna aktivnost v pravem času del zdravljenja in rehabilitacije, ki  zboljšuje kvaliteto življenja, pomaga pri resocializaciji in zmanjšuje simptome pridruženih psihičnih motenj. Na kongresu smo strokovnjaki tako iz fitnes industrije kot strokovnjaki s področja duševnega zdravja oz. motenj hranjenja  predstavili svoje izkušnje in stališča in v marsičem smo si bili nasprotnih mnenj. Cilj srečanja je bil torej povezati strokovnjake med seboj, poenotiti stališča, poudariti in opredeliti pomen zdrave telesne aktivnosti.

Naš tim je predstavljal psihokoneziološki pristop imenovan psihokinezioterapija,  ki ga razvijamo že vrsto let v našem Bio Fit centru. Gre za povezavo med psihoterapijo in kineziologijo. Psihoterapevski del (individualna in skupinska obravnava) obsega prepoznavanje vzrokov  motnje kot tudi vzorcev, ki jo vzdržujejo, ter motivacijo in krepitev samopodobe. Kineziološki del pa obsega trening,  ki je kratek, jedrnat, reden in anaeroben. Pri motnjah hranjenja, kjer je prepletenost psihičnega in telesnega še posebej  poudarjena, je takšna celovita obravnava bistveno bolj uspešna. Pomemben  del tega pristopa   je tudi socializacija v prijaznem in varnem okolju. Z zadovoljstvom pa tudi presenečenjem smo ugotovili, da smo v okviru projekta edini predstavljali kombiniran pristop in skupno sodelovanje strokovnjakov različnih strok v centru kot je naš.

Naše sodelovanje na kongresu nas je utrdilo v prepričanju, da je naš način dela pravi in da lahko izkušnje ponudimo tudi drugim. Kongres je bil dobro organiziran s številnimi kvalitetnimi teoretičnimi prispevki, diskusijskimi skupinami, delavnicami, športnimi aktivnostmi in neformalnimi druženji  tako, da smo lahko vzpostavili številne povezave in sodelovanja.

Danijela Janša,
Katja Golja in
Primož Jenkole

Fotogalerija:

ODPIRALNI ČAS

Pon: 17-22
Tor: 9-11 in 17-22
Sre: 17-22
Čet: 9-11 in 17-22
Pet: 17-22
Sob: 9-11

Lahko pa se individualno dogovorimo o osebnem trenerstvu ali prehranskem svetovanju

V stiku z naravo

PREBERITE!

PRIPOROČAMO VAM BRANJE NASLEDNJIH PRISPEVKOV

Brez muje se še čevelj ne obuje

Piše: Primož Jenkole

Ne široka – predvsem zdrava ramena

Piše: Primož Jenkole

S počepom do novih moči

 

Piše: Primož Jenkole

Višje – hitreje – močneje

Piše: Primož Jenkole

Lenoba postara

Piše: Primož Jenkole

Kolena bolijo v glavi

Piše: Primož Jenkole

Aparature ali proste uteži

Piše: Primož Jenkole

Fit nosečnost in porod

Piše: Primož Jenkole

Biti suh še ne pomeni biti “fit”

Piše: Primož Jenkole

Dajmo dedek!

Piše: Primož Jenkole

Je zajtrk res nujen?

Piše: Tim Podlogar

STOPI V KONTAKT Z NAMI

Za več informacij nas kontaktirajte

Telefon:
031 372 284 (Primož)
E-mail naslov:
info@bio-fit.si
Lokacija vadbe:
Koritno 6, Bled

KJE SMO

Leave a reply